Over mij

Mijn foto
Ik ben Nel Hillewaere, ik ben 18 jaar en ik studeer kleuteronderwijs in KATHO Tielt. Ik hou ervan om te werken met kinderen. Het doet mij iets om verschillende zaken aan te brengen aan kleuters, voornamelijk om kinderen kennis te kunnen bijbrengen op een speelse manier. Tewerk gaan als kleuterjuf spreekt me erg aan, omdat er in een kleuterklas elke dag nieuwe dingen te beleven vallen. Leven van dag tot dag, de kleuter laten welkom voelen in de klas en een voorbeeldfunctie hebben voor de kleuters is mijn moto.

woensdag 28 december 2011

Voorbereidingen in het grote kabouterbos.

Op 23 december vertrokken we richting Tielt voor onze voorbereiding van het examen beweging. Toen alles in gereedheid werd gebracht, was de gymzaal omgetoverd tot een mooi kabouterbos. Er stond een grote indrukwekkende brug, het mooie rode huisje van de kabouters, de boom om in te klimmen en natuurlijk niet te vergeten de grote rode paddenstoel zonder witte stippen! Dat was nu toch een rare gebeurtenis, want de mooie witte stippen hangen plots in de grote boom! De kabouters weten hier natuurlijk geen raad mee, maar uiteindelijk komen ze op het fantastische idee om de kleuters een handje te laten toesteken. De kleuters klimmen op de grote boom en halen er de witte stippen uit. Een zucht van opluchting werd geslaakt, maar hoe raken de witte stippen terug op de grote rode paddenstoel? Pinnenmuts heeft een idee, als we nu eens samen de witte stippen terug brengen naar de grote paddenstoel en ze er terug op kleven. Kabouter Pennenmuts vond dit ook een fantastisch idee. De kabouters trokken doorheen het bos en brachten de witte stippen veilig en wel terug op de grote rode paddenstoel.

Het toverbos werd samen georganiseerd door:


Geen opmerkingen:

Een reactie posten